Barça

Messi, Neymar, Piqué i Arda, en la presentació de Rakuten

Al Japó. Els quatre jugadors participaran avui i demà a Tòquio en diversos actes que serviran de posada de llarg del nou patrocinador principal del club, representat també per Manel Arroyo

Finalitzada l’etapa de Qatar Airways com a patrocinador principal del Barça, comença la de Rakuten. L’acord, que es va fer públic el mes de novembre passat i va ser ratificat al desembre en una assemblea extraordinària de socis, és efectiu des d’aquest juliol, tot i que el nom i el logotip de l’empresa japonesa dedicada a comerç electrònic, continguts digitals i serveis de fintech per a consumidors i empreses de tot el món, ja llueix a les samarretes que es venen a la botiga des del mes de juny, però serà entre avui i demà quan es farà la seva posada de llarg. Es farà al país nipó i comptarà amb uns convidats de luxe. I és que Leo Messi, Neymar Júnior, Gerard Piqué, que ja fa uns dies que és al Japó per complir amb una sèrie de compromisos publicitaris, i Arda Turan, a més del vicepresident de màrqueting i comunicació, Manel Arroyo, que també formarà part de la comitiva blaugrana, participaran en una sèrie d’esdeveniments a Tòquio, en què l’acte central serà la presentació d’aquest acord. Serà la primera aparició pública dels jugadors del Barça amb la samarreta amb el nou patrocinador.

L’expedició blaugrana ja participarà avui en una trobada privada amb el fundador i CEO de Rakuten Inc., Hiroshi Mikitani, que ja va venir a Barcelona al novembre, quan es va fer públic l’acord, i no serà fins demà que se celebrarà una roda de premsa per presentar la vinculació, per a quatre temporades –amb opció a una més– entre el Barça i Rakuten, que pagarà al club 55 milions d’euros anuals, més un bonus d’1,5 milions si es guanya la lliga i de 5 milions si es guanya la Champions.

Dijous, la tornada

També hi ha altres activitats programades, com una trobada amb els empleats de Rakuten i un sopar privat amb personalitats i convidats de la companyia japonesa. Els cracs blaugrana també hauran de fer una sèrie d’entrevistes amb mitjans de comunicació japonesos i de la resta del món i també participaran en una conversa mitjançant l’aplicació de missatgeria mòbil Viber amb fans de Rakuten. Des d’ahir, de fet, el Barça ja disposa del seu compte públic de Viper, que també passarà a ser un dels seus canals de comunicació oficials. El mateix dijous, està previst que tota l’expedició torni cap a Barcelona, on dissabte, Messi, Neymar, Piqué i Arda Turan estan cridats per començar a treballar a les ordres de Valverde.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)