Barça

Acord del Barça i Damm

Nou contracte. La cervesa catalana renova l’acord de patrocini amb el club fins al 2022, es converteix en nou Global Partner i manté la seva condició de cervesa oficial del FC Barcelona

Estrella Damm i el FC Barcelona van anunciar la renovació de l’acord de patrocini de la marca amb el club per a les pròximes quatre temporades, donant continuïtat a la relació que els uneix des de fa més de 25 anys. L’acord es va oficialitzar a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, amb presència de Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona; Jorge Villavecchia, director general de Damm; Manel Arroyo, vicepresident de l’àrea de màrqueting i comunicació del club, i Ramon Agenjo, patró de la Fundació Damm.

El nou acord amplia la relació de la marca cervesera amb el club. A partir de l’1 de juliol de 2018, Estrella Damm es convertirà en Global Partner del club i Estrella Damm mantindrà la seva condició de cervesa oficial del Barça, i també la seva presència de marca al Camp Nou i a les instal·lacions del club.

De la mateixa forma, Estrella Damm seguirà vinculada a la proposta gastronòmica del FC Barcelona, estant present a La Cerveseria o a l’espai gastronòmic Camp Nou Lounge.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)