Barça

El Barça i Spotify inicien el camí junts

Coincidint amb l’inici del nou curs, el Barça i Spotify han començat el camí que els unirà fins al 2027i, per començar, la façana del Camp Nou ja presenta el nom que portarà l’estadi per a l’ocasió. L’Spotify Camp Nou ja és una realitat després que el club haig instal·lat a la façana principal de l’entrada de tribuna la lona publicitària que rebrà als assistents, una lona en la qual hi apareixen futbolistes de l’equip masculí i del femení, la principal novetat. A la part esquerra hi ha Pedri, Mapi León i Aubameyang, mentre que a la dreta s’hi poden apreciar Alexia Putellas, Ansu Fati i Aitana Bonmatí. La presència de jugadores del femení és un pas més en l’aposta del club cap al seu equip emblema en els darrers anys, campió de la Champions League el curs 2020/21 i també de la resta de competicions espanyoles que ha disputat recentment.

La companyia sueca apareixerà també a la part frontal de les samarretes dels equips blaugrana així com en diferents suports publicitaris repartits pel Camp Nou, així com a l’interior de l’estadi en els seients.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)