ACB

Tot venut a Fontajau

Bàsquet. El Girona anuncia el ‘sold out’ en menys de 24 hores de la campanya d’abonaments per al curs del debut a l’ACB. Són gairebé 4.000 carnets i ara el club obre una llista d’espera

Si el dia que el Bàsquet Girona obria la campanya d’abonats per a la primera temporada a l’ACB es tancava amb un 98,5% dels seients oferts ocupats, entre renovacions i altes –2.300 des de les 12 h del migdia, amb 1.700 en la primera hora i mitja–, era d’esperar que la jornada d’ahir fos la de l’anunci del “Tot venut a Fontajau”. El club de Marc Gasol ja no disposa de més seients per vendre als seus abonats i obre una llista d’espera perquè els aficionats que aspirin a una localitat al pavelló gironí la puguin tenir en cas que s’alliberi algun dels gairebé 4.000 abonaments. El Girona s’ha hagut de reservar un nombre d’entrades per poder vendre a taquilla, a més de les que seran per a compromisos, la fila zero o la grada retràctil.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)