Espanyol

Espanyol

Nova equipació

En venen un 37% més

Marxandatge. Tot i les crítiques pel nou disseny de la primera samarreta, el club comunica que en les primeres 24 hores, després de la presentació, el nou model és un èxit de vendes

Dijous es van presentar les noves samarretes de l’Espanyol per a la temporada 2017/18. El disseny de la primera samarreta va ser durament criticat a través de les xarxes socials. Molts no entenien com s’havia traït el disseny històric de les franges blanc-i-blaves per presentar-se amb un model arriscat i innovador amb dues ratlles blanques verticals i el pit tot blau acabant en forma d’angle. El temps, o millor dit, el ritme de vendes, sembla que està donant la raó al club i al patrocinador tècnic. En les primeres vint-i-quatre hores de venda, el club va comunicar que s’havien venut un 37% més de samarretes en relació amb l’any passat. Tant a les botigues físiques com a través de la botiga on line, nombrosos aficionats ja han adquirit algun dels nous equipaments. Via on line, s’han venut samarretes en països tan dispars com ara la Xina, Indonèsia i Anglaterra, i en diverses ciutats d’Espanya com ara Saragossa, Sevilla, València i Madrid. La primera samarreta és la més venuda, amb més del 50% de les vendes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)