Espanyol

La bonança de l’efecte Wu Lei

Espanyol. LD Sports, empresa audiovisual xinesa, lluirà al frontal de la samarreta i agafa el relleu de Rivera Maya. L’entitat duplicarà els seus ingressos amb aquest nou patrocinador

L’Espanyol s’està acostumant, en els últims mesos, a un carrusel de bones notícies. A la classificació per al play-off de l’Europa League, conjugada amb el debut del pòquer de futbolistes del planter, li ha agafat el relleu la presentació d’un nou patrocinador. LD Sports s’ha convertit en el nou patrocinador principal del club fins al 2023. La marca asiàtica apareixerà al frontal de la samarreta de joc i a la màniga de la d’entrenament del primer equip masculí. Un cop d’efecte en tota regla i que col·loca l’Espanyol en el top 6 de la lliga pel que fa a la cotització del frontal de la seva samarreta.

El nou patrocinador, grup de comunicació especialitzat en contingut esportiu, també generarà, de manera conjunta, continguts entre l’àrea de comunicació del club emparat en l’estructura audiovisual d’LD Sports. Aquest acord, signat ahir entre el director general corporatiu, Roger Guasch, i el director de desenvolupament de negoci d’LD Sports, Justin Tan, serveix per agafar el relleu a Rivera Maya. L’empresa mexicana lluïa al frontal de la samarreta des del 2017, i sis anys abans, el 2011, també ho va fer una altra marca del conglomerat de Quintana Roo amb la seva marca Cancún. Rivera Maya deixa el frontal de la samarreta i ara passarà a la màniga. “Hem duplicat els nostres ingressos”, va explicar Antoni Alegre, director dels departaments de patrocini, hospitalitat i nous negocis de l’Espanyol que ha portat directament les negociacions amb el nou patrocinador. Un vincle comercial que serà fins al 2023 però amb el format de 2+2. “Volem tenir una certa flexibilitat i que les dues parts ens sentim còmodes. Es complirà fins al final si s’arriben a unes clàusules”, va explicar Alegre. Una modalitat que ja s’havia fet servir amb Rivera Maya.

Wu Lei, la clau de volta

El davanter xinès, que portarà aquesta temporada el dorsal 7 deixat per Borja Iglesias i que ja porta amb la selecció, és un imant per a les marques asiàtiques. I és que l’acord amb LD Sports arriba gràcies a la potencialitat de Wu Lei. El davanter xinès és una autèntica estrella al seu país, i el nou patrocinador té el seu principal radi d’acció al continent asiàtic, on té diverses plataformes on és una referència dins de la indústria audiovisual esportiva. “Fitxar Wu Lei ha estat el pas definitiu perquè LD Sports estigui amb nosaltres, però hi ha una feina anterior que es remunta a un any abans i en què ja picàvem pedra”, va dir el director general corporatiu, Roger Guasch.

“Teníem com a objectiu un tema econòmic, però també buscàvem un valor afegit i tenir un soci estratègic en una zona de rellevància per a nosaltres com és la Xina. És un win-win per a tots i LD Sports compleix amb tot el que volíem.” “L’Espanyol és un pont per connectar Àsia amb Europa i estem contents amb aquesta acció. L’Espanyol té una base sòlida d’aficionats a Àsia”, va indicar el director comercial d’LD Sports, Justin Tan.

Nou format audiovisual

El club blanc-i-blau també va presentar com a novetat per a la temporada 2019/20 el fet que el RCDE Stadium serà un dels dos únics estadis de la lliga que passaran a tenir una retransmissió virtualitzada de dos partits a l’any a tenir un sistema de virtualització del senyal de televisió en tots els partits de casa. Això permetrà segmentar les retransmissions i personalitzar missatges diferents. Una tecnologia que permetrà incrementar el nombre de marques específiques per a les retransmissions al satèl·lit per Àsia. “El Wanda i el RCDE Stadium són els dos únics de la lliga que tenen aquest sistema. Permet canviar els leds virtuals de publicitat al voltant del terreny de joc en les retransmissions i ampliar el nostre ventall de patrocinadors”, va explicar Toni Alegre.

COP D’EFECTE

El nou patrocini col·loca el club en el top 6 de la lliga en samarretes més valuoses

LES CLÀUSULES

El contracte de patrocini és per quatre anys, però amb possibilitat de revisió el 2021

Piatti i David López, amb el grup

El dos futbolistes comencen a treballar amb el grup i afronten la fase final de la seva recuperació. Tots dos es van fer un trencament dels lligaments del genoll, i cinc mesos després han fet un salt de gegant en el procés que ja els permet albirar el seu retorn als terrenys de joc cada dia més a prop. Fins ara el període de baixa per a tots dos futbolistes, operats la mateixa setmana, era entre sis i vuit mesos. Ara sumen cinc mesos, però no serà fins a l’octubre o el novembre quan ja podran tornar a sentir-se futbolistes. Seran uns reforços de tardor que aniran molt bé a l’equip.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)