Aliança de quilòmetre zero
Patrocini. El Girona, després d’una temporada sencera sense patrocinador principal, tanca un acord amb l’empresa d’alimentació animal empordanesa Gosbi per tres temporades
El Girona ha deixat enrere el període sense patrocinador principal, que es va allargar tota la temporada passada, i també experiències anteriors associat a cases d’apostes. L’última, Marathonbet, a partir d’un acord global amb el City. Aquesta vegada, el club ha trobat una aliança de territori, amb una empresa de la demarcació en ple creixement i que vol afegir uns valors al patrocini. És Gosbi, empresa empordanesa d’alimentació animal, que ha firmat un contracte de tres temporades amb el conjunt blanc-i-vermell. L’acord inclou no només el primer equip masculí, sinó també el femení, el planter, l’equip Genuine i els veterans.
Respecte als animals
Fundada l’any 2003 i amb seu a Santa Llogaia d’Àlguema, Gosbi és una empresa familiar de nutrició animal de qualitat que ha mantingut una trajectòria ascendent els últims anys, amb un creixement mitjà del 7%. Va facturar 24 milions d’euros el 2019 i ha anat obrint mercat en una trentena de països. Ara, amb l’aliança amb el Girona, l’empresa empordanesa vol potenciar i promoure el respecte cap al món animal, i implicar el club en aquesta reclamació. De fet, han ideat diversos lemes que lluiran a les samarretes dels diferents equips: Animal instinct (a les de l’equip femení i a les d’entrenament del masculí), Animal respect (a les del planter), Animal heroes (a les de l’equip Genuine) i Animal experience (als veterans). “El club ha mostrat predisposició a col·laborar en la divulgació de l’amor i el respecte cap als animals. La col·laboració va molt més enllà d’un simple patrocini”, comenta el director general de Gosbi, Isaac Parés. “L’objectiu principal de l’acord és contribuir a un major respecte cap als animals, garantint el seu benestar físic, mental i natural”, afegeix. El president del Girona, Delfí Geli, recull la proposta: “Sempre ens hem mostrat com una entitat responsable amb el nostre entorn i això també implica tenir cura i respecte pels animals.” L’acord, que el Girona veu de molt bon ull, és per tres temporades, i preveu un augment de la xifra de patrocini si l’equip torna a primera divisió.
Amb l’entesa amb l’empresa empordanesa, el Girona recupera el patrocinador principal després d’una temporada d’absència. De fet, el 2020/21 és l’únic curs –des que està instal·lat a la LFP– que l’equip ha completat sense cap reclam al pit. En la primera temporada a la màxima categoria, també sense patrocinador, va acabar lluint el lema Orgull gironí, que va fer fortuna.
REACCIONS
AMB MISSATGE
L’empresa pretén implicar de ple el Girona a l’hora de difondre el respecte cap al món animalL’ACORD
El lligam és per tres temporades i, si l’equip puja a primera, la xifra de patrocini augmentaràPublicat a
Notícies
Dimarts,23 abril 2024