Girona

L’acord amb la Diputació donarà 260.000 euros

Fins al 2019. El Girona i la Diputació renoven el contracte i el primer equip continuarà lluint a la màniga de la samarreta el logotip del Patronat de Turisme durant els dos propers cursos

El Girona va anunciar ahir la renovació de l’acord de col·laboració amb la Diputació, que significarà per al club de Montilivi uns ingressos de 520.000 euros durant els dos propers anys, a raó de 260.000 euros cadascun. Tal com havia fet en les nou temporades a segona A, el primer equip del Girona lluirà en algun lloc de la seva vestimenta el logotip promocional de la marca Costa Brava-Pirineu de Girona, del Patronat de Turisme.

Enguany, el lloc escollit serà la màniga esquerra de la samarreta, igual que la campanya passada. El Patronat també es va fer visible en algun racó del pantaló durant les temporades 2008/09, 2009/10, 2011/12, 2012/13, 2013/14 i 2015/16, mentre que en el curs 2014/15 es va estampar darrere la samarreta. En el campionat de lliga 2010/11, malgrat que va començar als pantalons, el club va acabar oferint al Patronat l’espai central en la samarreta blanc-i-vermella.

Després de la renovació de l’acord amb la Diputació, al Girona encara li queden dos espais preferents de patrocini en la seva vestimenta. Un és la part frontal de la samarreta, que serà el lloc del patrocinador principal i que en els dos últims cursos ha estat cobert per CityLift. El patrocinador preferent serà ja una decisió dels nous propietaris del Girona. Des que el Girona és a la Lliga de Futbol Professional, el club de Montilivi ha tingut vuit patrocinadors principals: Codere (2008/09), Pinnacle Sports (en el tram final de la temporada 2009/10), el Patronat de Girona (2010/11), la Flor del Cafè, del Grup Darnés (2011/12), l’empresa d’impagaments RDI (2012/13), Tamesol (2013/14), la Bruixa d’Or (2014/15) i CityLift (2015/16 i 2016/17).

També queda per explotar el pantaló, que té un espai lliure a la part esquerra del davant (a la dreta hi ha l’escut i el número) i tota la part posterior. En els propers dies el club anunciarà qui ocuparà aquests espais.

FORATS PER OMPLIR

El Girona encara no ha anunciat el patrocinador principal i encara té espai al pantaló

Starcasino, a la part de darrere de la samarreta

A poc a poc el Girona va emplenant l’indumentària del primer equip amb petits i mitjans sponsors. A falta de concretar un patrocinador principal, el Girona ja va estrenar el dissabte contra l’Atlético el patrocini de StarCasino a la part posterior de la samarreta, per sota del número. Aquest espai ha anat canviant d’amo al llarg dels últims anys amb Vázquez Advocats (temporada 2016/17) i Ventaneumaticos.com (2015/16) com les dues últimes empreses patrocinadores.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)