Nàstic

Una empresa xinesa entra a l’accionariat amb un 5%

Nàstic. La junta general reivindica el deute eixugat i aprova superàvits

L’empresa xinesa Influence Chain, que gestiona la relació entre influencers i seguidors a través de tecnologies innovadores, s’ha incorporat a l’accionariat de la SAE del Nàstic amb un pes d’un 5%, tal com va anunciar ahir el president, Josep Maria Andreu, en la junta general ordinària d’ahir, la primera sense Promoesport com a accionista de referència. Andreu va valorar el fet que, després d’arribar a tenir un deute superior als 7 milions d’euros, ara s’hagi eixugat del tot. La junta va aprovar els números de l’exercici passat, amb un superàvit d’1.600.000 euros, i el pressupost de l’actual, d’uns 12.000.000 d’euros i que també preveu beneficis. La situació econòmica estabilitzada contrasta amb l’aspecte esportiu, més convuls i qüestionat per alguns accionistes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)