Girona

El patrocinador orgullós

Estrella Damm. La marca de cervesa comença una nova campanya de comunicació multicanal de suport al club blanc-i-vermell

Estrella Damm va llançar ahir una nova campanya de comunicació per tal de mostrar l’orgull que té la marca de ser la patrocinadora del club gironí. L’acció es podrà veure durant un mes pels carrers de la ciutat de Girona i en els mitjans de comunicació i les xarxes socials. La campanya serà ben present per mitjà de 80 plafons publicitaris, 400 banderoles pel centre de la ciutat i insercions en mitjans escrits de la província i esportius digitals, una bona mostra que reafirma el compromís de la marca amb l’esport i el Girona FC en particular, un vincle que data de 2012.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)