Ral·lis

Hyundai necessita redreçar el curs a Còrsega

Ral·lis. La marca coreana és l'única que encara no ha guanyat cap prova

L'Hyundai i20 ha estat tal vegada el cotxe més ràpid en el conjunt dels tres ral·lis del WRC que ja s'han disputat, però encara no n'ha guanyat cap. Dos errors de Neuville van costar el triomf a la marca coreana a Montecarlo (va vèncer Ogier, amb Ford) i Suècia (Latvala, Toyota), i el belga va ser segon a Mèxic, rere Meeke (Citroën). Ara el mundial arriba a Còrsega, el primer ral·li tot d'asfalt del curs, on Hyundai ha de confirmar el rol de favorit. El ral·li només té 10 trams, però força llargs (més de 30 km de mitjana) i és el primer puntuable per al mundial júnior, que es disputa amb Ford R2 tots iguals i en el qual aquest any torna a córrer el català Nil Solans.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció