Barça

Cardoner revela que hi ha empreses interessades en els ‘title rights’ del Camp Nou

Barça. El vicepresident va reflexionar sobre el paper de l’esport en la crisi de la Covid-19 en una videoconferència organitzada per la Universitat de Harvard

Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona, assegura que hi ha “varies corporacions” interessades en els title rights del Camp Nou corresponents a la temporada 2020/21, que el club cedirà íntegrament a la investigació i a la lluita contra els efectes de la Covid-19. Ho va deixar anar ahir, en una videoconferència, organitzada per la Universitat de Harvard, en la qual va reflexionar sobre el paper de l’esport enmig de la crisi oberta per la pandèmia de coronavirus. La sessió va comptar també amb el jugador de l’NBA, i assessor estratègic i ambaixador global als Estats Units del FC Barcelona, Pau Gasol, amb l’exsecretari general d’Amnistia Internacional, Salil Shetty; i el jugador de futbol americà, cofundador de l’organització Players Coalition, Malcolm Jenkins.

En la seva intervenció, Cardoner va subratllar el compromís social del FC Barcelona. “Som conscients que el Barça té unes responsabilitats amb la societat que formen part de la seva identitat, com a ‘Més que un Club’ i considerem que és fonamental que, en aquests moments de crisi humanitària, els actius del club s’utilitzin per combatre aquesta extraordinària situació que vivim. Ens sentim molt orgullosos d’haver impulsat aquesta iniciativa”, va dir, fent referència a la cessió solidària dels title rights. La innovadora iniciativa, segons el vicepresident, ha despertat l’interès de diverses empreses, esperonades per l’esperit solidari que inspira.

“Des del Barça hem fet una bona feina, amb als nostres partners, en la lluita contra el coronavirus, mitjançant donacions de material i equipament”, assegura Jordi Cardoner. “Amb la col·laboració de Taping Life Insurance, Beko, Nike, Tencent Foundation o amb Mission Hills, hem pogut donar 328.000 màscares d’ús civil i mèdic, 15.000 equips de protecció individual (EPI) i 9.500 ulleres”, concreta.

Finalment, el mandatari blaugrana, va subratllar la importància dels seguidors del Barça arreu del planeta. “És un problema global, no som els únics afectats. El nostre millor actiu i el més fort és la gent que ens segueix arreu del món: hi ha 350.000 milions de persones que ens donen suport i el Barça ha estat líder a les xarxes socials durant la crisi de la Covid-19. Durant aquest període de crisi, hem generat 178 milions d’interaccions, per davant de tots els nostres competidors.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)