Una temporada més de patrocini de Rakuten, fins el 2022
Barça. L’empresa japonesa paga 55 milions d’euros al club des de l’exercici 2017/18
Rakuten seguirà patrocinant el FC Barcelona una temporada més i, per tant, el seu logo continuarà a la samarreta del primer equip blaugrana fins el 30 de juny de 2022. El club ha anunciat aquest matí que el 9 d’octubre -per tant, amb Bartomeu encara a la presidència- va acordar amb l’empesa japonesa de serveis d’internet executar l’opció, prevista en el contracte que van signar el 2017, d’estendre la seva aliança una temporada addicional quan, el 30 de juny de 2021, acabin els quatre anys de contracte que es contemplaven inicialment. Segons la nota de premsa: “En el marc d’aquesta extensió, es preveu una optimització dels actius previstos amb l’objectiu de poder adaptar-los a la nova realitat derivada de la pandèmia de la Covid-19.”
El contracte que van signar el Barça i Rakuten l’any 2017 ha proporcionat al club 55 milions d’euros, amb un bonus d’1,5 milions per guanyar la lliga i de 5 milions per guanyar la Champions League.
Notícies
Dimarts,23 abril 2024