Bàsquet Eurolliga

L’aforament del nou Palau podria ser de més de 10.000 seients

Bàsquet. El club considera que la demanda dels seguidors i els socis és superior a la prevista inicialment i confirma que Albert Soler serà el màxim responsable de les instal·lacions

L’aforament del nou Palau Blaugrana, que està previst que s’inauguri el 2022, podria ser superior als 10.000 seguidors inicialment previstos –uns dos mil més– per l’alta demanda que el club està detectant –després de fer un referèndum intern entre els aficionats del bàsquet. Molts pavellons d’equips de l’ACB, de fet, tenen un aforament molt superior als 10.000 seients, com ara el Fenando Buesa (15.716), el WiZink Center (15.000) o el Palau Olímpic de Badalona (12.760).

El Barça, a més, s’ha proposat generar beneficis amb les noves instal·lacions a través d’esdeveniments i concerts que complementin l’activitat esportiva habitual. El director dels esports professionals del club, Albert Soler, serà el cap visible i màxim responsable de les futures instal·lacions mentre que Oriol Bonsoms serà el responsable de coordinar la comunicació, Marc Bruix s'encarregarà de l'àrea comercial i Olga Fernández-Montes, de la de màrqueting.

L’objectiu del Barça no és només reforçar la marca Palau sinó buscar, a diferència d’aquests últims anys, diferents patrocinadors per cada secció. El club, que aquesta temporada ja ha ampliat el pressupost de les seccions professionals –bàsquet, futbol sala, handbol i hoquei– té la intenció de continuar-ho fent per aconseguir que els diferents equips siguin referents a Europa quan s’inaugurin les instal·lacions.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.