Lliga femenina

L’Spar Girona vol despertar de nou el sentiment de l’afició

Bàsquet. L’Uni, que desitja tornar a omplir Fontajau, presenta la campanya d’abonats

Els abonats de l’Spar Girona tenen des d’avui i fins al divendres 30 de juliol quinze dies per renovar el seu compromís amb l’Uni. És la primera fase d’una campanya d’abonaments que, sota el lema “Desperta sentiment”, pretén “recuperar totes les emocions prèvies a la pandèmia”, amb l’equip disputant l’Eurolliga per quart cop, el tercer any seguit. El 23 d’agost s’obre una segona fase, amb les noves altes d’abonats i modificacions de seients per als que ja ho eren.

El club, en una carta oberta de la junta directiva a la seva afició, els agraeix les mostres de suport rebudes en l’actual context i amb la que han pogut “salvar una situació tan complicada”. Els responsables de l’Uni destaquen l’èxit de la campanya Empresa Únika “amb empreses que refermen el compromís amb l’esport femení” i insta l’afició a despertar el seu sentiment: “Volem que Fontajau es torni a omplir, volem que es torni a omplir de nens i nenes que volen sentir-se a prop de les seves jugadores, volem tornar a vibrar!”

“El projecte només és viable si s’augmenten els ingressos des de tots els àmbits”, argumenta el club sobre unes tarifes que tenen cinc modalitats: General, Sènior (més de 65 anys), Infantil, Pack 4 i Familiar. En el cas de la primera, la general, es pot assistir a tots els partits de la Lliga Femenina i l’Eurolliga a un preu mitjà de 5 euros. I encara s’hi han d’afegir els de play-off.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)