Espanyol

L’Espanyol present al Mobile World Congress

Espanyol. El club blanc-i-blau reforça la seva presència de marca en el congrés internacional de mòbil amb diversos impactes publicitaris. El RCDE Stadium serà l’escenari on es presentaran les novetats tecnològiques de la lliga.

L’Espanyol ha engegat des de fa uns mesos diverses estratègies publicitàries per reforçar la seva imatge de marca. Un dels ítems en què l’entitat blanc-i-blava vol tenir cura és en la seva projecció internacional però deixant clar el seu arrelament a Barcelona. Una barreja de club local i global. Lobal és l’acrònim que utilitzen dins del club per definir aquesta estratègia publicitària i comunicativa per posicionar la marca Espanyol.

El club blanc-i-blau no ha desaprofitat l’oportunitat per donar a conèixer la seva marca arran del ’Mobile World Congress’ que aquests dies farà de Barcelona la capital de la indústria dels mòbils. Així l’entitat ha engegat una campanya a diversos espais estratègics com l’aeroport, els taxis o zones d’interès turístics per activar la venda d’entrades per al partit d’aquest dissabte davant el Real Valladolid a les 13h. A més a més, el club està duent a terme diverses accions per reforçar la marca durant aquests dies.

Actes al RCDE Stadium.

De fet, l’RCDE Stadium és la seu triada per la lliga per presentar innovacions en l’àmbit tecnològic per a tots els periodistes assistents al Mobile World Congress. Uns actes que començaran avui fins dimecres. És el segon any consecutiu que la lliga escull l’RCDE Stadium per al desenvolupament d’esdeveniments durant la setmana del MWC.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)