Espanyol

Antoni Alegre, nou director de Màrqueting

Espanyol.

El fins ara responsable del departament de Sponsoring, Hospitality i New Business del RCD Espanyol, Antoni Alegre, assumeix també les funcions de l’àrea de Màrqueting i Comercial, que fins divendres passat ocupava Agustí Filomeno. El club blanc-i-blau uneix en una única direcció les dues àrees esmentades per tal de funcionar amb una estructura més reduïda, eficaç i executiva.

Per altre banda, l’Espanyol ha tancat un acord de patrocini en territori asiàtic fins a final de la temporada 2020-21, amb Irongest, una marca especialitzada en probiòtics.

Fruit d’aquesta relació contractual, Irongest es converteix en ‘Oficial Asian Partner’, adquirint drets d’associació amb el club blanc i blau a la Xina i drets d’imatge, a més d’altres actius en els àmbits de Hospitality, Branding i Publicitat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)