L’Espanyol agafa pes a la Xina
Expansió. Evident l’impacte del club a l’Àsia, on voreja el milió de seguidors a les xarxes socials del continent d’un total de 2.213.360 que té l’entitat sumant tots els seus perfils oficials
Les xarxes socials de l’Espanyol continuen en línia ascendent i el club pot presumir d’un total de 2.213.360 seguidors en els diversos comptes del club. Dues són les xarxes que aglutinen la meitat dels usuaris; Facebook, amb prop de mig milió de seguidors, i Twitter, on en té 471.386. De fet, les dades recollides al febrer situen el club blanc-i-blau com el tercer de LaLiga que més ha crescut percentualment a Twitter. Són gairebé set mil nous seguidors els que ha sumat en aquesta xarxa social, que s’han afegit als 471.386 del total, comptant també els perfils dels equips femenins, el futbol formatiu, els eSports i també l’Espanyol Special.
El salt es constata a la Xina i l’efecte Wu Lei es nota. En aquests més de dos milions de seguidors, cal destacar l’impacte de la marca de l’Espanyol a la Xina, on està molt a prop d’aconseguir el milió de seguidors, amb 977.263 followers. En aquest segment, TikTok lidera clarament el rànquing amb 554.951 seguidors i és el compte més seguit del club, amb un increment de més del 25% respecte a l’inici del curs, seguit de Toutiao (152.497) i de Sina Weibo (141.686).
Notícies
Dimarts,19 març 2024