Espanyol

L’Espanyol presenta mesures de compensació per a abonats i socis

Espanyol. Regalarà a tots els socis actuals el carnet de soci de la propera temporada i també compensarà als abonats amb una rebaixa del 20 per cent amb diverses opcions a escollir

L’Espanyol ha presentat diverses mesures per compensar als socis i abonats per la pandèmia. Aquesta situació privarà als aficionats amb seient a l’estadi, els d’abonament, de veure el seu equip en sis jornades al RCDE Stadium. Els directius del club feia temps que rumiava quina era la forma per compensar als aficionats per aquesta situació i, de retruc, veure com poden gestionar aquest context davant la situació d’incertesa classificatòria. El primer punt que ha presentat el club aquest matí és la decisió de regalar, sense cost, a tots els socis actuals el carnet de soci de la temporada vinent. Els 27.883 socis rebran gratuïtament el carnet de soci per a la temporada 20/21. Cal recordar que aquest carnet (que té un preu que oscil·la entre 40 i 65 euros) no dona dret a entrar en el camp. Amb aquesta maniobra, l’entitat s’assegura no perdre massa social per la crisi de la pandèmia o, fins i tot, per un hipotètic descens.

Més enllà d’això, els abonats també tindran una compensació del 20% en l’abonament del present curs amb diverses opcions a escollir. Per exemple, les persones en situació d’atur podran rebre l’import del 20% de l’abonament en metàl·lic si així ho sol·liciten. Altres opcions és el crèdit obert en un moneder virtual que podran utilitzar de la següent manera: Descomptar el 20% de l’import de l’abonament de la temporada vinent o bé fer-lo servir per pagaments a les botigues oficials del club.

Una darrera opció és la d’una espècie de fons solidari. Els abonats que no vulguin compensacions econòmiques, el club proposa com a compensació fins a 12 entrades (6 entrades dobles), que les podran fer arribar a un tercer o bé a algun col·lectiu o associació quan es puguin jugar partits a porta oberta la temporada 20/21 i fins a final de la temporada 21/22.

“Hem decidit aplicar unes mesures compensatòries que van més enllà del fet que la lliga torni aquest juny. Els efectes d’aquesta crisi impacten, seriosament en les finances del club, hem intentat transferir als socis els màxims d’avantatges possibles. Els socis són l’ànima, l’essència i el futur del nostre club”, ha explicat el director general, Josep Maria Durán que afegia la importància d’arribar al 120 aniversari de l’entitat “on no volem que hi falti ningú”. En aquest sentit, també ha tingut un missatge pels seguidors. “En els moments més difícils de la temporada, tota l’afició ha reaccionat de manera exemplar, donant suport als nostres jugadors i us volen retornar amb resultats aquest suport i celebrar, aviat, la nostra permanència, un any més, a primera divisió”, ha explicat el jerarca en declaracions als mitjans oficials del club.

Campanya de renovació, al setembre.

La campanya d’abonaments de la 20/21 no començarà fins a aquest setembre. L’Espanyol sempre l’ha fet a finals de juny però l’actual situació esportiva i de pandèmia obliguen a estar subjecte a l’evolució dels esdeveniments.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.