Espanyol

L’Espanyol tanca la botiga de La Rambla

Crisi. L’Espanyol redefineix els seus objectius estratègics per la pandèmia optimitzant el negoci digital i reduint despesa per la situació econòmica. Un dels punts més dolorosos, a un any de la seva inauguració, és baixar la persiana de la RCDE Store al cor de Barcelona

L’Espanyol s’ha vist obligat a redefinir els seus objectius i traçar un nou pla estratègic de negoci per fer front a la crisi de la Covid-19. Els ingressos han baixat i el club ha d’optimitzar els seus recursos davant un panorama de retallades general on el negoci digital tindrà un protagonisme específic. Precisament, gran part dels esforços es reorientaran al negoci digital. La retallada més significativa és el tacament de la botiga de la Rambla. Una RCDE Store que va ser inaugurada el passat 28 de juny. Per tant, no ha arribat al seu mes de vida. La pandèmia, combinat amb l’alt cost del lloguer, ha obligat a aquesta dràstica i dolorosa mesura. “A causa de l’estat d’alarma i en previsió del llarg termini en la recuperació total del turisme a Barcelona, s’ha decidit el tancament definitiu de la RCDE Store a La Rambla. La intenció de club és recuperar aquesta iniciativa comercial al centre de la ciutat de Barcelona en el moment en què les condicions generals recuperin la normalitat”, explica el club en el seu comunicat enviat fa uns minuts.

El club també ha deixat patent en el seu comunicat l’esforç que ha fet amb els seus aficionats bonificant el carnet de soci per a la propera temporada. Un impacte que li costarà 2 milions d’euros.“A nivell social, hem posat el centre d’atenció en els nostres socis i abonats, que són l’essència i el pilar fonamental d’aquest club, prioritzant el nostre esforç econòmic en tractar de donar la major compensació possible a tots ells amb motiu de la pandèmia i la impossibilitat de presenciar en directe els partits restants d’aquesta temporada al nostre estadi. S’ha realitzat un esforç econòmic de més de 2 milions d’euros per compensar la nova situació”, explica en el seu comunicat

Més enllà d’això els punts on el club vol incrementar les seves fortaleses és l’àmbit digital amb mesures concretes mimant els patrocinadors buscant nous suports i fent evolucionant els seus patrocinis per generar visibilitat en un moment on la manera de mirar i viure el futbol ha canviat de manera radical.

D’altra banda, el club maximitzarà els seus esforços per incrementar la venda online mentre que la botiga de la Ciutat Esportiva Dani Jarque es transformarà en un nou concepte de botiga-cafeteria i es potenciarà la utilització de l’APP oficial per vendes i gestions de socis.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)