1a divisió

Cop de tisora

1a i 2a divisió. Caiguda dràstica del límit salarial per la Covid-19; el Barça és el més perjudicat: passa d’un sostre de 646.576.000 euros a un de 382.717.000

Crisi galopant en el futbol professional. LaLiga ha informat sobre quin és el límit salarial dels 42 clubs de primera i segona divisió per al curs 2020/21. L’afectació econòmica de la Covid-19 causa estralls.

En el cas del Barça, el seu límit salarial passa a ser de 382.717.000 euros. Retallada considerable. Podrà gastar un 42% menys en la seva plantilla, el cos tècnic i el filial respecte a la temporada anterior. Abans era de 646.576.000 euros. La reducció és de 263 milions d’euros. Aquesta caiguda fa que ara el Barça sigui el segon club en la taula. El club que té ara un límit salarial més alt és el Real Madrid, amb 468.529.000 euros. En el cas del club blanc la seva reducció ha estat de 172.520.000 euros.

Els altres clubs catalans

Pel que fa a LaLiga SmartBank, el límit salarial del líder, el RCD Espanyol, passa a ser de 45.342.000 euros. Sis equips de primera divisió tenen un límit salarial inferior. Són l’Eibar, l’Alavés, el Cadis, el Llevant, l’Osca i l’Elx.

El Girona és el segon equip per la cua amb un límit salarial més baix, amb un sostre de 4.253.000 euros. Dels 42 clubs professionals, només el Màlaga té un límit salarial inferior, amb 3.671.000 euros. Els gironins han passat dels 29,2 milions de la temporada passada, el més elevat de la categoria, als 4,3 actuals, el segon que menys, ja que l’entitat ha mantingut despeses estructurals, logístiques, d’instal·lacions, etc., que sostenen el projecte. El Sabadell té un límit salarial de 4.868.000 euros.

PARLA JAVIER TEBAS

El problema no era Bartomeu o la gestió, és la pandèmia. El Barça i el Madrid haurien de plantejar-se un any de transició
Messi em preocupa, és clar, perquè el City juga fora de les normes. No li afecta la Covid perquè juga amb unes altres regles

Barça-Danone North America, fins al 2023

El Barça i Danone North America han signat per tres anys. Es tracta del primer acord de patrocini regional per al mercat dels Estats Units i té com a objectiu continuar acostant el club als seus fans americans, en el marc de l’estratègia per reforçar el coneixement de la marca Barça en aquest mercat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)