Més futbol

Disney en la gestió dels grans clubs de futbol, nou llibre de Xavier Ginesta

Una de les claus de l’èxit de les produccions de la factoria Disney és la creació d’un vincle emocional entre els personatges i el consumidor dels continguts, que n’acaba sent un seguidor fidel. Però, és possible aconseguir un efecte similar en l’esport professional i, singularment, en el futbol? Aquest és el nucli al voltant del qual gira La disneyització del futbol, l’últim llibre del professor de la UVic i periodista Xavier Ginesta que, entre altres mitjans, va treballar anys enrere a El 9, precursor de L’Esportiu.

Va ser Messi el Mickey Mouse del Barça. O Beckham, el del Madrid? Per què els clubs de futbol s’han transformat en grans productors de continguts? Per què volen construir parcs temàtics? Quina influència tenen el model de negoci d’Amazon, o la Superbowl, en la indústria del futbol? Les respostes a aquests preguntes i d’altres, en l’obra de Ginesta, que serà presentada aquest dijous a les 7 de la tarda, a la seu d’Ona Libres, en una conversa entre l’autor i el també periodista Antoni Bassas.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)