Ral·lis

Classificació

Loeb punxa a l'últim tram i Ogier en diu bé

Motor. Les ordres d'equip en benefici de l'alsacià havien arribat a mitja etapa quan el frec a frec entre els dos pilots de Citroën era intens

Tot apuntava cap a un nou triomf de Sébastien Loeb en el ral·li d'Alemanya, novena prova del mundial. Completat el primer pas per als quatre trams d'ahir i quan tenia 4,8 segons sobre el tenaç Sébastien Ogier i més de dos minuts respecte de Dani Sordo, Olivier Quesnel, director esportiu de Citroën, va ordenar mantenir posicions. Però a l'últim tram del dia, el temible Arena Panzerplatte (34,18 km), Loeb va punxar una roda, va perdre 1:15 i Ogier es va trobar líder amb un còmode avantatge a falta dels cinc trams d'avui (76,3 km cronometrats). “En aquest esport sempre hi ha justícia”, va dir. En la passada anterior, Hirvonen també havia perdut més d'un minut pel mateix motiu i Sordo, ràpid i regular, ho va aprofitar per situar el seu Mini en posició de podi.

2a jornada
1r Ogier-Ingrassia (Citroën DS3)
2h44:43.2
2n Loeb-Elena (Citroën DS3)
a 1:11.3
3r Sordo-Del Barrio (Mini)
a 2:10.2
4t Hirvonen-Lehtinen (Ford Fiesta)
a 2:43.3
5è Meeke-Nagle (Mini)
a 3:33.2
6è Solberg-Patterson (Citroën DS3)
a 3:42.3
7è Räikkönen-Lindström (Citroën DS3)
a 5:53.2
8è Solberg-Minor (Ford Fiesta)
a 5:59.4
9è Araújo-Ramalho (Mini)
a 7:51.6
10è Merksteijn-Mombaerts (Citr. DS3)
a 8:25.9
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)