Editorial

L’EDITORIAL

Expectatives de la F-1 2019

La fórmula 1 ha arrencat aquesta matinada de dol per la pèrdua de qui ha tingut la màxima responsabilitat en la competició des del 1997, Charlie Whiting, director de cursa i delegat de seguretat de la FIA. Allunyat de les càmeres, era, no obstant això, un pilar indiscutible del campionat i la persona de confiança dels dos actors principals de la F-1, el regulador (la federació) i el gestor (abans Ecclestone, ara Liberty Media).

Amb aquest buit, la marxa d’un bicampió (Fernando Alonso) i la prevista reedició del duel del 2018 entre Mercedes i Ferrari comença el campionat del 2019. Com cada pretemporada des que Sebastian Vettel va arribar a Ferrari, l’Scuderia sembla més a prop que mai del seu rival alemany, gran dominador de l’era dels propulsors híbrids. Aquesta vegada fins i tot sembla que en l’aspecte tècnic Ferrari va un punt al davant. Però això ja ha passat en les dues últimes temporades, en les quals Vettel ha arribat a mig campionat (10 o 11 curses) sempre al davant de Hamilton i en la segona meitat de l’any Mercedes i el seu pilot s’han posat les piles. Les expectatives inicials, o es confirmen o es converteixen en decepcions.

El tercer en discòrdia és Max Verstappen i Red Bull, més pel talent de l’holandès, tot i que ha sorprès el bon rendiment dels propulsors Honda, que mai van sintonitzar amb els xassís de McLaren. Justament l’històric equip anglès continua pugnant per recuperar la condició d’equip de referència del campionat, encara lluny.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)