El logotip de ‘Motomami’ de Rosalía, a la samarreta del clàssic
El Barça canviarà el logotip habitual de Spotify en el Barça-Madrid masculí de diumenge i en el femení del dia 25. Se’n vendran en edicions limitades
El logotip del disc Motomami de Rosalía serà el protagonista de la samarreta que el Barça lluirà en el clàssic contra el Real Madrid de diumenge a l’Spotify Camp Nou, i també del Barça-Madrid de la lliga femenina que es jugarà el dia 25 al Johan Cruyff.
Serà la segona vegada que el Barça canvia el logotip habitual de Spotify al pit. La primera va ser en el clàssic de lliga al Bernabéu, on va jugar amb un mussol com a logotip del cantant i compositor canadenc Drake. Ara és Rosalía l’escollida pel Barça i Spotify.
A la venda per 400 i 2000 euros
A més, el club ha creat dues col·leccions de samarretes d’edició limitada, una de 1.899 unitats per 399,99 euros, i una altra amb 22 unitats (11 de masculines i 11 de femenines, firmades pels jugadors i jugadores que disputin els partits) a 1.999,99 euros.