Barça

El Barça renova l’acord de patrocini amb Estrella Damm

El FC Barcelona i Estrella Damm han renovat l’acord de patrocini per a les properes cinc temporades. Amb motiu de la renovació, Estrella Damm presenta una nova campanya de promoció, amb el títol Un dia de partit, que convida els seguidors blaugrana a fer costat a l’equip en els partits de l’estadi Olímpic Lluís Companys.

La renovació de l’acord de patrocini entre el FC Barcelona i Estrella Damm per a les properes cinc temporades dona continuïtat a la relació que uneix ambdues entitats des de fa més de 25 anys. A través del nou acord, Estrella Damm gaudirà d’una àmplia presència de marca tant a l’estadi Olímpic Lluís Companys com en el futur Spotify Camp Nou, al mateix temps que seguirà vinculada a la proposta gastronòmica de l’entitat, estant present a les zones d’oci i restauració de les instal·lacions blaugrana.

‘Un dia de partit’

La campanya Un dia de partit explica la història d’en Pau, un jove seguidor culer que prefereix quedar-se a casa abans que anar a l’estadi Olímpic Lluís Companys a veure el Barça, perquè “fot fred allà dalt” i “fa pal anar-hi”. Dirigida per Oriol Villar, la trama traslladarà a l’espectador a la Barcelona dels Jocs Olímpics del 1992. Ara, després de més de 30 anys, l’estadi acull l’afició blaugrana.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció