Barça

El Barça es converteix en el primer equip femení amb un avió propi

Vueling s’ha convertit en l’aerolínia oficial del primer equip de futbol femení del Barça en el marc d’un acord de patrocini que s’estendrà fins al 30 de juny del 2026. Aquest matí s’ha desvelat el disseny del nou avió del Barça femení, en què apareix una imatge d’una selecció de les jugadores de la plantilla en representació de l’equip, i combina els colors i l’escut blaugrana. Es tracta del primer avió dedicat exclusivament a l’equip dirigit per Jonatan Giráldez i és el primer cop que un equip de futbol femení a Europa compta amb un avió de línia regular amb la seva imatge projectada. Demà mateix l’estrenaran per viatjar a Londres per disputar la tornada de les semifinals de la Champions contra el Chelsea.

L’avió s’ha presentat en un acte a l’hangar de l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat i ha comptat amb la participació de gairebé totes les protagonistes d’un dels laterals de l’envinilat: Aitana Bonmatí, Fridolina Rolfö, Patri Guijarro i Ingrid Engen. Així mateix, per part del FC Barcelona també hi han assistit Elena Fort, vicepresidenta de l’Àrea Institucional, i Xavier Puig, directiu responsable del Femení. La representació de Vueling ha estat encapçalada per Sandra Hors, directora de Sostenibilitat, Relacions Institucionals i Sostenibilitat.

L’avió, un A320, inclou, a més, el concepte sota el qual es llança aquesta unió, ‘Blaugranes al Vent’, que combina l’essència de les dues entitats en adaptar una frase de l’himne del Barça, amb una menció que de manera implícita implica l’acció d’una aerolínia, com és el fet de volar. L’interior de l’avió també s’ha personalitzat, lluint els capçals blaugrana que també inclouen aquest crit d’ànim.

La unió del Barça i Vueling es construeix sobre tres eixos clau com són l’origen de les dues entitats basat a Barcelona; el seu inconformisme i la seva voluntat de trencar amb els convencionalismes juntament amb l’impuls de la figura de la dona; i el seu compromís amb la societat a través d’accions que tenen un impacte positiu en el seu entorn. “Aquest acord suposa explorar noves vies per a l’expansió de la marca Barça al món posant, un cop més, l’equip femení a l’avantguarda del Club. Aquesta entesa, fruit de la trobada de dues marques orgullosament barcelonines, és, en el fons, un reconeixement a la tasca que des del FC Barcelona s’ha fet per impulsar l’esport femení i agraïm a Vueling aquesta posada en valor d’un equip que ha trencat motlles i vol seguir fent història”, ha assegurat Xavier Puig, directiu del FC Barcelona responsable de l’equip femení.

Per la seva banda, Sandra Hors, directora de relacions institucionals, comunicació i sostenibilitat de Vueling, ha dit que “ens enorgulleix molt especialment aquesta aliança històrica amb l’equip femení del Barça que ha sigut capaç de moure el món. Una unió que posa de manifest els valors compartits entre ambdues entitats: l’origen de Barcelona, la ciutat que ens uneix, l’aposta pel talent femení i la voluntat de moure el món y fer les coses d’una manera diferent. Gràcies a Vueling, el FC Barcelona es converteix en el primer equip de futbol femení europeu amb la seva imatge projectada en un avió, una acció icònica que posa en valor el potencial d’aquestes jugadores com a referents per a les noves generacions”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)