2a FEB

El Sol Gironès no remunta els 11 punts i perd la categoria (63-58)

El Sol Gironès tanca la seva presència a la 2a FEB menys d’un any després de l’històric ascens, perquè els 11 punts de desavantatge de l’anada del play-out (87-76) no s’han eixugat en cap moment. El Bisbal arribaria a manar de 7 (54-47) després d’un mal inici, del qual es refeia amb un 13-0 (26-25), però el triple de Fields, màxim anotador del partit amb 19 punts, a 1:17 deixava l’eliminatòria enllestida (55-52). Pels locals, 18 de Falk, 15 de Torrent i 12 de Jiménez, que com Niemi (7) acaba lesionat.

El 0-9 en contra marcava l’inici del partit, amb Dibba anotant la primera cistella quan pràcticament havien passat 5 minuts. De Pablo amb 5 punts seguits acabat d’entrar enfilava el desavantatge bisbalenc (4-19) i Niemi al final del primer quart deixava el 8-21. Els locals aconseguien capgirar el marcador a 3 minuts i mig mitjançant el 13-0 completat per Toni Espinosa (26-25), amb el 18-2 amb els tirs lliures de Fields com els únics punts visitants. De Pablo (26-28) i Fields (28-31) des de 6,75 m recuperaven la iniciativa pels visitants i el base estatunidenc del Clavio deixava el 28-33 amb què s’arribava a la mitja part.

Niemi, Torrent de 6,75 m i Falk ajustaven el marcador a l’inici de la segona meitat (35-36). El triple del finès després que el suec fallés dos tirs lliures donava el segon avantatge local de la tarda, efímer per la resposta immediata de de Pablo (38-39) i Jiménez amb el seu 10è punt (8 a la primera meitat) deixava el 40-39 a dos minuts per acabar el tercer quart.

El tècnic visitant havia d’aturar el partit a 8:20 perquè entre Dibba, Falk i Torrent, deixaven la remuntada a mig camí: 46-41. L’estrebada muscular de Niemi a 5 minuts i mig en una acció defensiva que acabava amb alley oop de Querejeta a Sakhniuk (50-46), després que el triple de Torrent fes aigua quan el saltenc havia establert de fora cap a dins el màxim avantatge local (50-44), marcava el desenllaç, sense punteria des de la línia de 3 (5/25). Èric Jiménez deixava la permanència a 4 punts quan quedaven 3:01 (54-47) però Arbosa després de temps mort i sobretot el triple de Fields a 1:17 refredaven les opcions bisbalenques: 55-52. La pèrdua de Jiménez a 1:13, en una acció en la què també es lesionava, era la darrera carta i, Falk d’ofensiu amb addicional a 12,6 segons deixava el 63-57 entremig dels tirs lliures visitants quan els locals miraven d’impedir que passés el temps.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció