NBA

Els Pacers jugaran la final 25 anys després

Els d’Indiana resolen la final de la conferència Est contra els Knicks (4-2) i s’enfrontaran als Thunder

Si els Oklahoma City Thunder feia 13 anys que no arribaven a una final de l’NBA, el seu rival hi torna després de 25 anys. Són els Indiana Pacers, que han resolt la final de la conferència Est en el sisè partit contra els Knicks (125-108) per situar el 4-2 i accedir a la gran cita per buscar l’anell de campió, que el 2000 se’ls va resistir contra els Lakers.

Paskal Siakam, MVP de la sèrie, liderava els Pacers (31 punts i 5 rebots) juntament amb Tyrese Haliburton (21 punts i 13 assistències). També hi ajudaven Obi Toppin (18 punts i 6 rebots) i Andrew Nembhard (14 punts i 6 rebots).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)