L'Espanyol B continua fent els seus deures
L'Espanyol B va encadenar la seva quarta victòria contra el Balaguer. Els tres punts aconseguits, però, no apropen els blanc-i-blaus a la zona de play-off que es manté cinc punts per sobre a falta de sis punts per disputar-se.
Els jugadors de Ferran Manresa van ser els amos i senyors de la pilota, però en els primers compassos van suar per superar la línia defensiva de cinc homes que va plantar Lluís Elcacho, una defensa custodiada per una línea de quatre homes al mig del camp. Malgrat que Lucas Porcar i Òscar Sielva van obligar a intervenir el porter visitant en dues bones jugades, va ser arran d'un córner que amb el cap Víctor Álvarez va enviar a gol.
Amb l'1-0 i en el segon temps, Lucas Porcar, en un un contra un amb el porter, va sentenciar un matx al qual no va fer trontollar ni el golàs de falta de Figuerola, que va quedar en no-res amb el darrer gol de Molina.