2a divisió FEF

El Peralada comença l’any amb una gran remuntada (2-1)

Amb el cor. Els xampanyers han aprofitat la superioritat numèrica en els últims minuts i han superat l’Eixea per acabar la primera volta fora de la zona baixa

El Peralada ha començat l’any de la millor manera i s’ha regalat una victòria que el treu de la zona de perill. Els xampanyers han hagut de remar de valent, i és que han hagut de remuntar en els minuts finals aprofitant que l’Eixea s’ha quedat amb deu.

El Peralada ha començat amb molta força i Pachón ha estat a punt d’obrir el marcador en el primer minut, però el seu xut s’ha estavellat a la base del pal. Tot i dominar i tenir alguna arribada de perill els xampanyers no han estat còmodes en cap moment, i és que l’Eixea els ha esperat a la seva àrea amb les línies juntes mantenint l’ordre defensiu. El guió s’ha començat a tòrcer quan el Peralada ha començat a cometre errades en la sortida de pilota i els visitants ho han aprofitat per generar nombroses ocasions de gol abans de marcar el 0-1 just abans del descans amb un xut potent de Diego Suárez dins l’àrea.

En la represa els de Chicho han hagut de fer un pas endavant, però els ha costat generar perill. De fet, fins que l’Eixea no s’ha quedat amb deu per l’expulsió d’Andriu (77’) no ha passat res, però després el Peralada només ha tardat un minut a empatar amb un gol de Moha que ha aprofitat un rebot. I poc després, en el 83’ i en una jugada plena de rebots, Andzouana ha culminat la remuntada amb un altre gol de cap.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció