Esports de muntanya

Naturlàndia canvia de nom

L'espai, que es vol potenciar com a centre d'activitats i fugir del concepte de parc d'atraccions, es dirà Naturland a partir d'aquest estiu

Després que la covid-19 els fes perdre un 48% de visitants durant el 2020, Camprabassa SA ha preparat per aquest estiu una campanya de rebranding per Naturlandia. Rere el lema "Respira emocions", la idea és potenciar-lo com a centre d'activitats exteriors i defugir el concepte de parc d'atraccions. I per aconseguir-ho, s'ha dissenyat un nou logotip i s'ha proposat un canvi de nom: a partir d'ara, es dirà Naturland.

La notícia completa a aquí

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció