Handbol

Trobada comarcal d’handbol a Banyoles

Més de 300 alumnes de nou escoles participen en una iniciativa del Club Handbol Banyoles

La tercera trobada escolar d’handbol comarcal ha reunit al pavelló de la Draga de Banyoles més de 300 nens i nenes d’escoles d’educació primària del Pla de l’Estany. És una iniciativa organitzada pel Club Handbol Banyoles, amb la col·laboració del Consell Esportiu Comarcal. Hi havia alumnes de les escoles de Banyoles de Camins, La Draga, Can Puig i Pla de l’Ametller, a més de les escoles de Porqueres del Frigolet i l’Entorn, l’escola Carles Fortuny de Cornellà de Terri, la de Sant Esteve de Guiables i la de Besalú.

Amb l’handbol com a fil conductor de la promoció de valors saludables, s’han format 40 equips i s’han jugat 80 partits. “Aquest esdeveniment és la culminació de tota la temporada de promoció escolar que l’Handbol Banyoles duu a terme pels centres del Pla de l’Estany de Besalú”, diu el coordinador esportiu del club, Juan Vicente Tomàs, Chovi.

L’Handbol Banyoles, amb més de 45 anys d’història, té ara 14 equips en categories de base.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció