ESPORTS DE MUNTANYA
L’adeu d’Anna Mesalles, referent del Club Excursionista de Gràcia
Va tenir un accident als Alps francesos mentre feia esquí de muntanya
El Club Excursionista de Gràcia ha confirmat la mort d’una de les seves membres més estimades, Anna Mesalles i Godoy (64 anys), que el passat 6 d’abril va tenir un accident mentre feia esquí de muntanya als Alps francesos i es va fer diversos traumatismes de gravetat. Durant uns dies va estar ingressada en un centre hospitalari de Grenoble però malauradament el passat dimecres va morir a causa de les lesions.
El club barceloní ha publicat una nota recordant la figura de Mesalles, que va formar part de la junta directiva en el càrrec de secretària. Era membre de les seccions de BTT i d’esquí. “Col·laborava generosament en tota mena d’activitats i sempre tenia un somriure per tothom.”
En la nota de comiat del club, les seccions de BTT i esquí han recordat la figura de l’esquiadora i excursionista amb paraules emotives: “Et recordarem en tantes situacions que hem compartit, moments entranyables en refugis apinyats, esquiant o pedalant paisatges meravellosos, esforçant-nos en el camí, i gaudint de la teva companyia. Anna, et trobarem per sempre a les muntanyes.”
Mesalles tenia el seu propi blog –miscellanna.blogspot.com– on relatava algunes de les seves aventures arreu del món. També compartia, segons recorda el club, traces, senders i muntanyes amb els seus companys de l’entitat.
La cerimònia de comiat tindrà lloc a 2/4 de quatre de la tarda al tanatori de Sant Cugat del Vallès.