Vela

Jordi Xammar i Marta Cardona lideren amb autoritat l’europeu de 470 mixt

El català Jordi Xammar i la mallorquina Marta Cardona, que competeixen junts per primera vegada i enceten un nou cicle olímpic, lideren amb molt autoritat l’europeu de 470 mixt que es disputa a Split (Croàcia) i, quan encara falten les regates de demà divendres, sortiran dissabte de clars favorits en la medal race, que reunirà les deu millor embarcacions i puntuarà doble. Xammar i Cardona, que avui han guanyat una regata i han estat segons en l’altra, tenen 27 punts de marge sobre els segons classificats, els britànics Martin Wrigley i Bettine Harris, i 32 respecte dels tercers, els alemanys Theresa Sophie Löffler i Christopher Hoerr. En la fórmula kite, Gisela Pulido és sisena.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció