Handbol

Iván Montoya i Leo Abrahão no continuaran en el Fraikin Granollers

El pivot ha estat dues temporades a l’equip i el central una

El pivot alacantí Iván Montoya i el central brasiler Leo Abrahão no continuarà al Fraikin Granollers la pròxima temporada 2025/26. Iván Montoya va arribar fa dues campanyes , procedent del Bada Huesca, i des de llavors va ser una peça important en l’atac de l’equip granollerí. En la seva primera temporada va anotar 100 gols en 30 partits i en aquesta ha marcat 55 gols en 19 partits.

Leo Abrahão va arribar al conjunt granollerí aquest estiu, procedent del Mudhar Club d’Arabia Saudita i i marxa després d’una campanya. L’internacional brasiler ha tingut una aportació important sobretot després de la lesió de Ferran Castillo. Durant la seva etapa a Granollers, Leo Abrahão ha disputat 27 partits a la lliga i ha marcat 59 gols, mentre que en la competició europea n’ha fet 32.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)