Handbol

Oriol Rey deixa el Fraikin Granollers, que renova Pablo Urdangarín

El Fraikin BM Granollers ha fet oficials dues novetats destacades de cara a la temporada 2025/26. D’una banda, Oriol Rey, un dels pilars defensius de l’equip en els últims anys, no continuarà al club. De l’altra, Pablo Urdangarín ha renovat el seu contracte i seguirà vinculat a l’entitat fins al 2026.

Després de cinc temporades defensant la samarreta del Granollers, Oriol Rey posa punt final a la seva etapa al Palau d’Esports. L’especialista defensiu va arribar la temporada 2020/21 i s’ha consolidat com una peça fonamental en l’esquema d’Antonio Rama. Aquesta temporada 2024/25, ha estat reconegut com el millor defensor de la lliga, un reconeixement que evidencia el seu gran rendiment i la seva influència a la pista.

El club ha volgut agrair a Rey la seva dedicació, esforç i professionalitat al llarg d’aquests anys, destacant també el seu comportament exemplar com a jugador. “Li desitgem molta sort i èxits en els seus pròxims reptes, tant esportius com personals”, han comunicat des del club.

En paral·lel, el BM Granollers ha assegurat la continuïtat d’un dels seus talents més prometedors. Pablo Urdangarín ha renovat el seu contracte i seguirà com a mínim una temporada més al club. L’extrem dret, que també pot actuar com a lateral, suma el seu tercer any al primer equip, on ja s’ha convertit en una peça important dins del sistema de joc granollerí.

En aquesta temporada, Urdangarín ha marcat 110 gols a la lliga, el tercer màxim anotador de l’equip només per darrere d’Antonio García i Víctor Romero. “Estic molt content i agraït de renovar un any més amb el club. Tinc moltes ganes de continuar creixent amb aquest equip i acabar la temporada com ens mereixem”, ha declarat el jugador.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.