Més esport

Més de 600 corredors a Can Vilallonga

Curses d'orientació. La primera cursa de la copa catalana es va fer a Cassà de la Selva

Els boscos de Can Vilallonga, gestionats pel Consorci de les Gavarres i cedits a Aligots Girona Orientació per a la primera prova de la copa catalana de curses d'orientació, va ser l'escenari de la jornada inaugural del calendari, amb més de 600 participants.

Pau Llorens, Biel Ràfols i Tommi Tölkkö van ser els tres primers de la categoria elit masculina. Ona Ràfols, Ampa Gil i Annabel Valledor van ser les primeres en la femenina. Els Aligots, el club amb més representants, va aconseguir deu podis.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció