Opinió

AL CAP DEL CARRER

Tenen patrocinador, ara falta la televisió

Si la segona millor lliga del món estava en hores tan baixes és que el bàsquet està molt fotut. I no m'ho empasso. Més aviat és que l'ACB ha viscut per inèrcia molts anys i el seu esllanguiment ha anat empobrint els clubs. Ara ha aconseguit un soci important (Endesa) després d'anys i panys intentant fer-nos combregar amb patrocinadors de logos grans i aportacions de xavalla. És un punt de partida però no n'hi ha prou. El bàsquet va viure els anys d'or quan va vendre els drets de televisió a Canal Plus. Aquells temps no tornaran, però suposo que tenen clar que si les cadenes continuen fent bàsquet per pura rutina, perquè toca, i no creixen les audiències de tot el que no sigui Barça-Madrid, l'ACB té la sentència firmada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)