
Barça
Barça-Girona
Camins encreuats
Oriol Romeu, Eric Garcia i Pablo Torre van canviar la samarreta del Girona per la del Barça, i a la inversa, l’estiu passat
De tots tres, a qui millor ha anat el canvi de moment ha estat a Eric, l’únic indiscutible en l’equip
Edició impresa
Resultats i classificacions
Xavier Coromina
Memòria de l'esport
Avui fa...

2011
Natació
Aschwin Wildeboer és campió d’Europa
Aschwin Wildeboer va guanyar els 50 m esquena (23.43) en el campionat europeu de piscina curta. Aquesta era la segona medalla del nedador del CN Sabadell en aquest campionat, que es disputava a Szczecin, Polònia, ja que havia guanyat la plata en els 200 m esquena dos dies abans. Erika Villaécija (CN Sant Andreu) va aconseguir la medalla de plata en els 800 m lliure (8:12.23).
FOTO: EFE

2007
Atletisme
Rosa Morató, bronze individual i or per equips en l'europeu en cros
Rosa Morató guanya la medalla de bronze individual en el campionat d’Europa de cros que es disputa a Toro (Zamora). L’atleta de Navarcles només és superada per Marta Domínguez i la francesa Coulaud. La selecció espanyola guanyar per equips tant en noies (Morató 3a i Judit Pla 20a) com en nois (José Ríos 10è i Carles Castillejo 14è). Serguei Lebid (Ucraïna) i Marta Domínguez (Espanya) són els campions.
FOTO: RFEA

2001
Waterpolo
El Barceloneta estrena el palmarès de la supercopa d'Espanya
El CN Barceloneta guanya la primera edició de la supercopa d'Espanya en derrotar el Canoe de Madrid (8-6) en el partit que es disputa a Saragossa. Slavko Letica (2), Iván Moro (2), David Martín (2), José R. Díaz i Jordi Sans fan els gols de l'equip dirigit per Santi Fernández.
FOTO: EFE