El Barça fa oficial la renovació de Lamine Yamal fins al 2026
El Barça ha anunciat la renovació de Lamine Yamal fins al 2026. La jove perla del planter, amb presència habitual ja en el primer equip a les ordres de Xavi Hernández, ha firmat el seu primer contracte professional ampliant el vincle amb el club blaugrana el màxim permès per a un futbolista de només 16 anys.
El jove davanter va arribar al Barça amb només 7 anys procedent del CF La Torreta. Des que va arribar ha anat cremat etapes a un ritme vertiginós ins arribar al primer equip i debutar amb 15 anys, 9 mesos i 16 dies en un partit de lliga contra el Betis el passat 29 d’abril del 2023, fet que el va convertir en el més jove en debutar al Barça –també va ser el segon debutant més jove en la història de la Champions amb 16 anys i 68 dies.
Lamine Yamal tindrà una clàusula de 1000 milions d’euros i ha signat aquest matí l’acord a les oficines de la ciutat esportiva Joan Gamper en un acte amb el president Joan Laporta, el vicepresident primer, Rafa Yuste,el director responsable del futbol formatiu, Joan Soler i el director esportiu del club Deco.