Barça

La cara i la creu de la defensa culer

Barça. Christensen, que no jugava des del 17 d’agost, va reaparèixer contra l’Inter. Koundé, en canvi, va haver de ser substituït per una lesió distal al bíceps femoral de la cuixa esquerra

Una de les notes positives de l’anada de les semifinals contra l’Inter va ser el retorn de Christensen als terrenys de joc. El central danès, que no jugava des del 17 d’agost, en la primera jornada de lliga a Mestalla, va rellevar Cubarsí, que havia vist la targeta groga i va ser substituït per precaució. L’exjugador del Chelsea, que es va lesionar el tendó d’Aquil·les l’estiu passat i que, després de cinc mesos de baixa i diverses recaigudes, va tornar a entrar en una convocatòria per visitar el Getafe el 18 de gener, feia moltes setmanes que esperava el seu torn a la banqueta, i dimecres li va arribar l’oportunitat. Va fer parella a l’eix de la defensa amb Araújo durant els últims set minuts del temps reglamentari més l’afegit.

En el pitjor moment

D’altra banda, Koundé va haver de demanar el canvi abans del descans i Eric Garcia va ocupar el seu lloc. El Barça va informar ahir que el francès té una lesió distal al bíceps femoral de la cuixa esquerra. “El retorn a la dinàmica amb l’equip es decidirà en funció de la seva evolució”, afirma el comunicat mèdic del club blaugrana. El que és segur és que l’heroi de la copa es perdrà el duel de dissabte a Valladolid i, amb total probabilitat, la tornada a Milà. L’objectiu seria més aviat arribar a una hipotètica final de la Champions League, programada per al 31 de maig.

Fins ara, el lateral havia jugat tots els partits de la temporada 2024/25 –un total de 53– tret de la jornada 33 de lliga, disputada a Montjuïc contra el Mallorca fa deu dies, en què Hansi Flick li va donar descans i es va quedar sense participar. Tard o d’hora podia passar, i la lesió s’ha produït en el tram decisiu del curs.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)