Barça

Ancelotti: “En els clàssics hem defensat malament i punt”

Carlo Ancelotti ha lamentat la quarta derrota consecutiva contra el Barça, que aquest cop deixa al conjunt blaugrana a les portes del títol de lliga. “En un partit d’aquest nivell has de defensar i atacar bé. Hem atacat bé, però en aquells 30 minuts hem comès errades defensives i ens ha costat el partit”, ha dit el tècnic italià, que ha explicat també el motiu de les quatre derrotes. “Havíem de defensar millor. El que ha passat avui és bastant evident. Hem defensat malament i punt”.

En ser preguntat sobre l’actitud i el compromís dels seus jugadors, ha assegurat que “hem pogut fer el 4-4 dues vegades. Hem estat allà. He vist un partit contra un gran equip, però de dos grans equips. No tinc res a retreure a nivell d’actitud i compromís. Hem competit fins a l’últim minut.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció