Eurolliga

El Madrid salva el primer ‘match-ball’ i Jasikevicius ja és a la Final Four

Els grecs han tingut la baixa d’Evan Fournier

El Madrid ha aprofitat la baixa del francès exNBA Evan Fournier i ha retallat la sèrie de quarts de final (1-2) després de superar l’Olympiacòs (80-72) avui al Movistar Arena. Tavares (15 punts), Hezonja (14) i Musa (14) han estat els màxims anotadors blancs mentre Vezenkov ha estat el millor amb 21 punts mentre l’exblanc Williams-Goss n’ha fet 17. D’altra banda, el camí del París Basketball en l’Eurolliga s’ha acabat en la pròrroga (88-98). L’equip revelació de la competició ha quedat eliminat tot i la nova exhibició de TJ Shorts (29 punts) pel Fenerbahçe de Jasikevicius, que es torna a plantar en una final four. El lituà continua sumant èxits.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció