NBA

Els Thunder esmicolen els Wolves en el primer assalt de la final de l’Oest

Els Oklahoma City Thunder, el millor equip de la fase regular de l’NBA (68-14), han iniciat aquesta matinada hora catalana la final de la conferència Oest amb un triomf contundent sobre els Minnesota Timberwolves per 114-88. Shai Gilgeous-Alexander, amb 31 punts, 9 assistències i 5 rebots, ha estat el jugador franquícia dels vencedors, ben ajudat per Jaeln Williams (19 punts) i Chet Holmgren (15). El canadenc de 26 anys ha sumat per cinquè cop en el play-off del curs almenys 30 punts. Per part dels Wolves, Julius Randle ha fet 28 punts i ha capturat 8 rebots.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció