Ligue 1

Mbappé arremet contra el PSG en un comunicat

El davanter francès Kylian Mbappé ha emès un comunicat en el qual critica la posició del seu club, el Paris Saint-Germain després de la publicació d’un vídeo amb l’us de la seva imatge per la campanya de renovació dels abonaments de cara al curs vinent. El futbolista francès sempre ha defensat l’us propi dels drets d’imatge i sembla haver-se cansat de l’us interessat d’aquests per part del seu club. Així ho ha fet saber en un comunicat que diu el següent: “Acabo de veure el vídeo de la campanya de renovació dels abonaments del club per la temporada 2023/24. En cap moment se’m va informar del contingut de l’entrevista amb el meu interlocutor. Semblava una entrevista bàsica, del dia a dia, per un tema de “màrqueting”. No estic d’acord amb el vídeo que s’ha publicat. Per això lluito pels dret d’imatge individuals. El PSG és un gran club i una gran família, però no és el Kylian Saint-Germain”.

En el vídeo, el gran protagonista de la renovació dels abonaments és Mbappé, l’únic reclam que fa l’entitat de París obviant Neymar o Sergio Ramos. De manera efímera hi apareix Messi i Donnarumma en jugades d’un partit d’aquest curs. Tampoc hi tenen protagonisme Al-Khelaifi, Luis Campos o Galtier, l’actual tècnic, però sí els ultres i un convidat diferent com és el jardiner del Parc dels Prínceps.

[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)