3a divisió FEF

El Peralada visita el cuer

3a divisió FEF. Els xampanyers visiten el Prat en la penúltima jornada de lliga (12:30 h)

El Peralada juga la penúltima jornada de competició al Municipal Sagnier, contra el Prat, el cuer de la classificació. Els xampanyers, tot i guanyar avui, encara no s’assegurarien jugar la promoció d’ascens, guanyar però, els podria apropar molt a l’objectiu que, depèn totalment d’ells.

Els potablava, amb 24 punts, són els últims de la taula i a falta de dues jornades ja saben que la següent temporada jugaran a Lliga Elit. Venen de perdre per 5 a 0 al camp del Mollerussa, i en l’últim partit a casa van perdre per 0 a 2 contra l’Hospitalet. De fet, són el pitjor local del grup i només han sumat 10 punts a casa de 48 possibles.

Als xampanyers han sumat més punts a casa, però fora tampoc se’ls dona malament. Lluny del Municipal han guanyat 24 punts, repartits en 5 victòries, 9 empats i 2 derrotes. Avui, els d’Àlex Marsal esperen endur-se el triomf per anar més tranquils la jornada que ve, l’última, a casa, tot i que, la victòria no deixaria res segellat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció