Champions

PSG-Inter, la final

Champions League. El conjunt orientat per Luis Enrique torna a superar (2-1) l’Arsenal en la tornada i se cita amb l’equip ‘neroazzurro’ el 31 de maig a Múnic

El PSG serà el rival de l’Inter en la final de la Champions League, que tindrà lloc el 31 de maig a l’Allianz Arena de Múnic. Com ja va fer en l’anada (0-1), l’equip parisenc es va imposar (2-1) a l’Arsenal, ahir al Parc dels Prínceps, i aspirarà al primer títol de la màxima competició continental de la seva història.

És un gran equip, el que ha creat Luis Enrique. Juga i competeix, i ha estat superior als gunners en l’eliminatòria. Ahir, però, l’equip que entrena Mikel Arteta va tenir el seu moment, sobretot en la primera part, en què va dominar i en què Gigi Donnarumma, formidable en els dos enfrontaments, li va negar el gol amb dues intervencions de molt de mèrit. El PSG va saber resistir i, en una acció a pilota aturada, es va avançar via Fabián Ruiz (27’). L’Arsenal, que necessitava dos gols, va continuar insistint, però els parisencs al contraatac van ser una amenaça important. D’un en van treure un penal, que David Raya va aturar a Vitinha, encara que tot seguit, en un altre, Achraf Hakimi (72’) va obrir escletxa. Aleshores el grup londinenc va continuar intentant ficar-se en el duel, Bukayo Sakha (76’) va escurçar distàncies, però no n’hi va haver prou. PSG- Inter serà la final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)