Amb majoria blaugrana
Futbol català. La federació organitza el dia 21 la primera gala de les estrelles. Per escollir el millor jugador de l'any, amb sis nominats del Barça i dos de l'Espanyol, hi haurà votació popular
Els sis jugadors del Barça que són campions del món –Valdés, Piqué, Xavi, Cesc, Puyol i Busquets– i dos jugadors de l'Espanyol –Verdú i Javi Márquez– són entre els candidats a guanyar el premi de millor jugador català de l'any, convocat per la federació catalana. El premi s'emmarca dins la gala de les estrelles del futbol català, que organitza per primera vegada la federació i que es farà el 21 de febrer a l'Antiga Fàbrica Damm de Barcelona. També hi ha premis al jugador de més projecció, al millor entrenador –hi aspiren Pep Guardiola, Lluís Carreras i Òscar Garcia–, el millor àrbitre i la millor jugadora, amb dues de l'Espanyol (Marta Torrejón i Alba Pomares) i una del Barça (Míriam Diéguez).
La federació ha convocat un jurat –amb la presència del codirector d'El 9, Pep Riera–, els vots del qual equivalen a un 50 per cent. L'altra meitat és responsabilitat dels clubs. Per a l'elecció del millor jugador català de l'any, però, una tercera part de la decisió és per votació popular, que es pot fer fins al dia 13 al web de la federació.
Publicat a
Notícies
Dilluns,27 març 2023