Territorial

El Girona B domina, però perd el primer partit de la temporada

1a catalana. Els manresans es van imposar gràcies a la bona defensa i l'encert de Soler

GIRONA B0


MANRESA2

MANRESA: Moreno, Riky (Xavi, 62'), German, Rebollo (Noah, 59'), Kevin (Clop, 89'), Solernou, Soler, Ribera (Enric, 59'), Balboa i Marc. GIRONA B: Quintanas, Robert (Escribano, 46'), Eloi, Gelmà (Juanpi, 59'), Vivancos, Rovirola, Moha (Soufiane, 73'), Litus (Pau, 46'), Bigas, Uri (Marc Ferrer, 78') i Serramitja. GOLS: 1-0 (37') Soler. 2-0 (71') Soler. ÀRBITRE: López Jiménez. T.G.: als locals Soler, Solernou, Kevin i Clop; i al visitant Eloi. T.V.: al local Alberto amb vermella directa (81'). COMENTARI El Girona B va encaixar ahir la primera derrota de la temporada contra un equip molt sòlid en defensa i que va aprofitar les seves ocasions de gol. Els gironins van portar el control del partit, i van ser els clars dominadors de la possessió, però no van ser capaços de generar ocasions. La defensa del Manresa es va imposar durant tot el partit a l'atac gironí, que va pecar de lentitud en les transicions. En el minut 37, el Manresa va arribar per primera vegada a la porteria de Quintanas, arran d'un contraatac que Soler va culminar amb un gran xut des de fora l'àrea per obrir el marcador. Després de la represa, el partit va seguir amb la mateixa dinàmica, i de nou Soler, a vint minuts del final, va fer el gol de la sentència aprofitant un contraatac.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció